free web hit counter Skocz do zawartości

majette

Members
  • Liczba zawartości

    258
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Zawartość dodana przez majette

  1. Będzie zajebiście. Fajny kształt linii z takim dziobkiem jak u mnie i super ze skronie zrobiles
  2. majette

    Siwe włosy

    oczywiście ,ze to ordynarna reklama ,na dole link do kupienia specyfiku
  3. dokładnie, są grubsze,sztywniejsze, a na dodatek ciemniejsze od reszty, ale da się przeżyc ,to lepsze niż 1cm blizny bez włosów
  4. -- 22 paź 2015, 23:09 -- No, nie widać, bo właściwie nic nie widać, kasza straszna, majette, bądź dobrym człowiekiem, użyj chociaż raz aparatu a nie kalkulatora. Dzięki. der: a to wiesz juz twój problem ,ja widze co trzeba,mojego canona sprzedałem bo zbieram na mikropigmentracje ,wiec sa tylko z telefonu sugaar: na tej na fotce widac wyraźnie róznice wg mnie miedzy rodzajami włosów,chociaż na zywo mniej ,ale jednak
  5. wrzucam aktualny stan : -- 22 paź 2015, 14:15 -- po latach walki stwierdzam ,ze tylko ht i potem mezoterapia ,wszystko inne to strata pieniedzy i zdrowia zamierzam jeszcze zrobic uzupelnienie przeswitów nielicznych z blizn mikropigmentacja ,na dniach bedze mial zabieg jak dobrze pójdzie,takze zamieszcze byc może fotorelację ogólnie po latach nie załuję napewno ,że zrobiłem ht , jedynie szkoda mi ,ze wykorzystalem na blizny zarost ,mogłem poprosić ,żeby na blizny wszczepiono mi tylko włosy z głowy a przód dogęszczano z zarostu ,gdyz odróżnia się on na bokach i z tyłu delikatnie, poza tym jest ok, górę ostatnio odbudowałem intensywną mezoterapią /3 miesiąc/ i zamierzam tylko na niej juz jechac do zgonu powodzenia wszystkim ,ja wygrałem z tym gównem.....
  6. majette

    Siwe włosy

    chodzi o to ,zeby tak ufarbować ,aby nikt tego nie zauważył, zapewniam cie ,że u mnie tak własnie jest,pozatym właśnie olaplex po farbowaniu powoduje ,że faktura włosa jest identyczna jak przed, nie ma tej sztuczności
  7. majette

    Siwe włosy

    olejek amla nic nie da,stosowałem 3 butelki zużyłem i nic, jedyny skuteczny sposób to dobry odsiwiacz w połączneniu z regeneratorem struktury włosa, testowałem tego sporo wg mnie najlepszy obecnie to loreal cover 5 ,najbardziej naturalny dla ciemnego szatyna to nr4, dla bruneta nr3 i koniecznie po tym olaplex hair perfector, uzyzkuje sie w ten sposób pożądany efekt i nie widać ,że włosy są po odsiwianiu , naturalnego sposobu na siwienie nie wynaleziono, na ebay sprzedaja "psi" ale jak po roku wcierek maja mi ledwo sie sciemnic to naprawde szkoda zachodu, wole ten odsiwiacz, na zarost a specjalne farby do zarostu ,pełno na allegro,róznią się tym ,ze są troche gestsze od zwyklej farby ale trzeba dobrac odpowiedni kolor pod swój kolr zarostu i w nieskonczonosc farbowac po skróceniu brody odrosty,wiec to raczej męka
  8. można fajnie przyciemnić zarost, sa specjalne geste farby do zarostu
  9. absolutnie szkoda tyle kasy na minox z dodatkami
  10. polskie prawo jest jednak ostro po..bane jesli chodzi o sprzedaż takich rzeczy
  11. najlepiej działa w żelu ale trudno go dostać
  12. mi zlikwidowali white dots przeszczepem włosów z zarostu, o ile punktowo wygląda to super to przy wiekszych bliznach włosy z zarostu odrózniaja sie niestety od otoczenia, jednak tez w tym przypadku stawiałbym na mikropigmentację ale nie rollerem tylko taka podobna do tatuazu gdzie robi sie punktowo
  13. wszystkich fascynatów tej terapii niestety muszę rozczarować , ale nie tak zupełnie niestety terapia musiałaby być albo dożywotnia albo zastąpiona czyms co po jej odstawieniu nie spowoduje regresu wyniki są szybkie , przyspiesza wzrost włosów, zagęszczenie jest ewidentne/niestety padł mi kom , którym robiłem foty/ jest pare ale o czym w badaniach nie wspominano: -po odstawieniu szybko sie wszystko cofa -terapia jest droga i uciązliwa na długa metę,ciągłe nakłówanie 2x tyg -wycofano z obiegu ampułki bcn ,które były 150zeta za 5szt, teraz najtaniej mozna kupić nie będąc lekarzem ampułke sensowną za ok. 240 zeta za 3 szt /drogo/ http://cosmed24.pl/product_info.php?products_id=505 -ani kwas octowy ani sól fizjologiczna nie nadają się jako pojazd dla igf do skóry głowy- jedno i drugie jako pojazd igf osłabia mieszki, natomiast ze zwykła wodą destylowaną do iniekcji pieczenie jest zbyt masakryczne zeby to stosowac -dochodzą koszty igiełek ,strzykawek stwierdzam,że kuracja bez zapewnienia czegoś na utrzymanie jej efektów jest bez sensu,bo koszty są zbyt duże a wymaga to ciągłego stosowania no i pomijam juz fakt,ze iniekcje robiłem sam ,a żaden lekarz za darmo robił nie bedzie
  14. ojjj, myślę,że toja utrata włosów może nie mieć wiele wspólnego z odżywkami, są tzw. pompy ,zawierające nadtlenek azotu które powodują pompe mięśniową czyli lepszy dopływ krwi do mięsni i przez to ich czasowy efekt pump, gdzieś czytałem że nadtlenek azotu właśnie jest korzystny dla mieszków ale już nie pamiętam dokładnie gdzie, tez czułem mrowienie ,takie igiełki na głowie ,pojawiały sie także plamy czaerowne na klatce i szyi, jednak myślę ,że na włosy to raczej wpływu wiekszego nie ma
  15. majette

    Siwe włosy

    pojawiła się zupełnie nowa rzecz, pseudokatalaza ,w skrócie PC-KUS ,natknąłem się przy okazji szukania nowości na bielactwo ,które też mi doskwiera, jakiś gościu sprzedaje proszek na ebay,ale cięzko powiedzieć póki co cokolwiek,tutaj link: http://www.ebay.com/itm/10g-Pseudocatal ... 1056895170 leczenie jest długie i powolne ,ale ponoć daje efekty, jednak wiąże się z uaktywnieniem substancji po nasmarowaniu swiatłem uvb /podobnie jak w leczeniu bielactwa/ moim zdaniem lepiej farbować włosy ,tylko trzeba niewidocznej farby, czyli takiej ,której nikt nie pozna, ponoć LOREAL HOMME COVER 5 jest genialne, ludzie piszą opinie ,ze pieknie maskuje a jednoczesnie nie widac ,ze farbuje facet włosy, bo jednak odsiwiacz Delia /który tu kiedys polecałem / przyciemniała zbyt mocno wg mnie/ innego sposobu jak narazie nie ma ,ani biotyna, ani inne tabsy nie przywrócą koloru, no chyba ,że ten środek ,o którym kolega powyżej wspomniał ,ale jego nie używałem -- 19 maja 2014, 13:55 --
  16. dermaheal gel to kasa w błoto wyrzucona,co do mezoterapii generalnie temat nie jest dla osób tzw. bojących sie "bawić igłami", bo jest to ciągłe bawienie się igłami, w dodatku 2-3x tyg
  17. myślę,że koszt ogromny jak na stałą kurację,bo dla dobrych efektów przy koktajlu trzeba aplikowac minimum 2-3 x tyg po min. 1,5ml koktajlu łatwo policzyc ,że miesiecznie pojdzie okolo 4 ampulek,a oczywiscie przerwanie kuracji to szybki powrot do stanu sprzed jej rozpoczęcia
  18. na pewno da efekty ale nie za tą paskarską cene ,bo to przeciez musi być stała kuracja na miesiące , poza tym brakuje tutaj w tym koktajlu dwóch moim zdaniem ważnych składników: adonezyny ,biotyny ,która można spotkac u innych producentów, bo koktajli do mezoterapii na rynku jest całe mnóstwo
  19. nie róbcie takich głupot, tyle kasy wyrzucać w błoto to aż grzech, pozatym sam koktail niewiele da, trzeba dodac igf i to świeży/ważnośc 1 mc po rozpuszczeniu /, to jest kuracja na kilka m-cy , 2-3x tyg po ok 1,5ml , zeby byly efekty,wiec taka cena odpada
  20. majette

    Mezoterapia

    nie opłaca sie absolutnie za tyle kasy , kuracja musi byc ciagla ,2x tyg iniekcje zeby byly efekty odrostu,były ampułki BCN 5szt za 152 zł niestety nie ma ich juz w obiegu ,obecnie najciekawsze pod wzgledem składu są hiszpańskie ,tutaj link dla informacji: http://cosmed24.pl/product_info.php?products_id=505 dermaheal to drozyzna ,efektów zbytnio nie zauważyłem lepszych niz po bcn,cena kosmos
  21. witam, żyję ,terapia jest wg mnie bezpieczna,pod warunkiem ścisłego przestrzegania zasad aseptyki, kwestia wprawy z mezoterapia igłową, stosuje to też jeden kolega z forum ,narazie nie upoważnił mnie do podawania efektów,wkrótce zamieścimy post tutaj ,postaramy sie wkleic fotki stosujemy to w połączeniu z koktajlami BCN , ja dołożyłem także betha/diprosalic płyn/ zmieszanym z atredermem, do tego biotyna wewnetrznie, msm -makuna 99% napiszę narazie ogólnie,jak bede mial troche wiecej czasu ,napisze szczegóły zalety kuracji : dośc szybki odrost , poprawa jakości włosów,pociemnienie,brak uboków/poza bólem oczu po betha ale daje sie go opnowac podajac krople yellox przed wcierka betha-kwestia osobista,kazdy reaguje inaczej/ wady:słaba dostępnośc dobrego igf,wysokie koszty kuracji , uciążliwośc mezoterapii/minimum 2x tyg/, po aprzestaniu kuracji wszystko sie cofa tak jak przy wszystkich innych kuracjach
×
×
  • Dodaj nową pozycję...