free web hit counter Skocz do zawartości

Mg16

Members
  • Liczba zawartości

    84
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O Mg16

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Może udaj się wkoncu do lekarza? Trycholog to nie lekarz - nie może nawet przepisać recepty. Lekarz do którego się powinieneś udac to dermatolog, a on powinien przepisać Ci lek na receptę - finasteryd, który ma duża szanse Ci pomoc
  2. Skoro przez trzy lata jest tak samo to ja bym nic nie robił obserwował i jeżeli cos się zacznie pogarszać to wtedy odrazu finasteryd
  3. Bez fina nie ma sensu - przeszczepisz włosy w te łysawe/łysiejąće miejsca na zakolach + koronie, a za 3 lata okaże się, że wszystkie pozostałe włosy z korony (które jeszcze teraz masz) wypadną i będziesz w tym samym punkcie co teraz - a włosy, które się kwalifikują do przeszczepu też mają ograniczoną ilość i nie pokryjesz nimi całej głowy.
  4. Wróci do normy. Ze swojej strony polecam suplementy - osobiście stosowałem żeń-szeń koreański, cynk w dużej dawce (100mg) i witaminę B6 też w dużej dawce (100-300mg/dzień). Problemy z erekcją/libido zniknęły po 2-3 tygodniach, a miesiąc później odstawiłem suplementy i cały czas jest git
  5. Witajcie W jaki sposób mogę sobie poradzić z suchością skóry, która wynika ze stosowania 2x dziennie minoxa, oraz 1x dziennie RU - czyli suchość spowodowana bombardowaniem alkoholem i glikolem Skóra mnie nie swędzi ani nic, ale po prostu widać, że skóra się łuszczy i jest taka sucha. Dodam, że na pewno jest to spowodowane tymi środkami, bo stosuje też na brodę i tam podobna sytuacja Jaki polecacie szampon/odżywkę, która nawilży jednocześnie skórę ? I czym nawilżać skórę i jak często? Myślałęm o aloesie
  6. Witam Mijają 4 miesiące od ostatniego posta, przy okajzi widzę, że niestety zniknęły poprzednie zdjęcia. No cóż, trudno 😕 Wrzucam zdjęcia aktualnego stanu z ułożonymi włosami, za kilka dni wrzucę bez ułożonych włosów. Ogólnie czy jest poprawa pogorszenie to chyba zależy od długości włosów jak mi zarosną trochę boki (czyt 3-4 tyg) to wyglądam źle przez mój kształt czaszki i mam wrażenie, że jest gorzej - jak mam boki na krótko jak na zdjęciach to mam wrażenie że jest lepiej ale ogólnie sytuacja chyba w miarę ustabilizowana. Moja kuracja to: - fin 1mg/dziennie -minox 1ml / 2x dziennie - RU ~1ml / 1x dziennie
  7. W sensie wpływa to na ,,jakość" i strukturę włosów, ale czy ma jakiś wpływ na wypadanie?
  8. Nie za bardzo rozumiem jaki wpływ ma suszarka bądź ciepła woda? Sam myje ciepłą, susze codziennie suszarką z ciepłym powietrzem (bo wtedy umiem je fajnie ułożyć na szczotce) i nie zauważyłem jakiegoś negatywnego wpływu na włosy
  9. Czy w najbliższym czasie RU będzie dostępne w sklepie?
  10. Co ile czasu występuje u was okresowe lnienie po minoxie? Pytam, bo uzywam loxonu 7 miesięcy i od 2-3 dni zaczęło lecieć mi nawet do 200-250 włosów dziennie, wszystkie takie krótsze i słabsze. Dłuższe i mocniejsze włosy praktycznie wcale - to te słynne okresowe lnienie?
  11. Zamawiał ktoś ostatnio? Przesyłki normalnie dochodzą jak zawsze?
  12. Może faktycznie jest nawet trochę lepiej tak czy inaczej - kuracja działa wiec póki co będę jej się trzymał Wrzucam jeszcze fotki dla porównania za pare miesięcy, ze wzglednie ułożonymi włosami, przy mocniejszym świetle dziennym przy oknie
  13. Mija rok od rozpoczęcia kuracji. Wrzucam więc fotki jak wygląda mój obecny stan. Obecna kuracja to: - fin 1mg - RU w loxonie 1 x dziennie - sam loxon 1 x dziennie Ogólnie moje spostrzeżenia po tym roku: - włosy dalej wypadają w ilości 40-100 dziennie - nie wpływa to jednak zbytnio na jakieś spadki gęstości - stan myślę podobny do początku kuracji, może troszkę gorszy - ale ogólnie uważam, że jest dość dobrze - gdy ułożę włosy nikt nie powiedziałby że zmagam się z łysieniem - z ubokami miałem różne historie - z zatłuszczaniem sutków i problemami z libido/erekcją włącznie. Od 1.5 miesiąca jednak - mimo braku stosowania jakichkolwiek suplementów - totalnie 0 uboków. Erekcje twarde jak przed finem, poranny namiot, wysokie libido
  14. Mi lekko zaczęło zatłuszczać sutki w pewnym momencie, ale to w dużej mierze była kwestia zerowego ruchu, oraz chujowej diety. Nie zrezygnowałem z fina, a wręcz przeciwnie - dodałem jeszcze RU do kuracji, ale jednocześnie zacząłem się ruszać - i problemu nie ma. Pamiętaj, że to nie jest tak, że nagle z dnia na dzień obudzisz się z cyckami rozmiar C. Sutki najpierw zaczną swędzieć, później będą tkliwe/podatne na temperature (ale tym radze się nie przejmować, bo łatwo sobie wkręcić że nas swędzą) i dopiero później zacznie lekko zalewać je tłuszczem, a na sam koniec wystąpi gino - proces długotrwały, jak tylko zauważyłbyś MINIMALNE zmiany (praktycznie niewidoczne) i zrezygnujesz z fina - nic dalej nie pójdzie. Także spokojnie, bo nie dość, że ryzyko strasznie małe, to w razie wystąpienia - odstawiasz lek i nie będziesz miał cyców
  15. według mnie zdecydowanie kwestia prolaktyny. Jeżeli ktoś jest czuły na jej wysoki poziom, to ma gwarantowane problemy. u mnie delikatne podbicie ponad normę mojego laboratorium (bodajże 15,3 miałem, u ciebie bym się mieścił w widełkach nawet) zaczęło powodować lekkie zatłuszczanie sutków i problemy z libido.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...