free web hit counter Skocz do zawartości
fighter

Siłownia- typ sylwetki SKINNY FAT

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

 

Zamieszczam temat tutaj, bo jestem przekonany, że jako część społeczeństwa mająca duży kompleks związany z włosami zwraca szczególną uwagę na swój wygląd. Pewnie większość z Was ćwiczy na siłowni chcąc nadrobić w innym aspekcie wyglądu skoro nie dostaliśmy super włosów od natury.

Też należę do tej grupy. Niestety, żeby było zabawniej to tutaj też genetycznie posiadam najgorszy typ sylwetki czyli skinny fat. Do tego jestem ektomorfikiem.

Wzrost 181cm i waga 71.5kg (w zeszłym roku było to niecałe 63kg).

Ćwiczę na siłowni od prawie roku z trenerem personalnym (akurat udało mi się z nim zaprzyjaźnić więc na szczęście nie płacę kokosów, bo w życiu na coś takiego nie byłoby mnie stać). Ćwiczę 3-4x w tygodniu. Oczywiście zdarzają się przestoje kiedy mam jakiś wyjazd i jest tydzień przerwy, albo mogę pojsc tylko raz lub dwa razy w tygodniu.

Przez ten niecały rok udało mi się przybrać 8/9kg. Niestety nie jest to tylko tkanka mięśniowa, ale równie tluszczowa. Nawet ważąc zaledwie 63kg miałem minimalny brzuch (żadne mięśnie nie były widoczne). Teraz zbudowałem kilka kg, ale brzuch urósł też. Mimo 9kg więcej nie wygląda to jakoś super. Poza tym że jestem szerszy w barkach i trochę biceps urósł to wiele się nie zmienilo. Zarysu klatki nie mam nadal, bo cycki mam otłuszczone, a o brzuchu lepiej nie mówić.

Czy macie może jakieś rady dla mnie? Kupilem sobie dietę z fabryki siły, ale po tygodniu stosowania mój body fat skoczył z o prawie 1% w górę i wynosi aktualnie 17.3%. Dietę dalej stosuje, bo wydaje mi się naprawdę zdrowa, a trochę się też tym interesowałem przez ten rok.