free web hit counter Skocz do zawartości
Piotrue

Tradzik, łysienie 30 lat, wysokie DHEA-S04

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, mam 30 lat. Łysienie zauważyłem u siebie jakieś 5 lat temu. Od 2 lat stosuje minoxidil - na początku 2 x dziennie, teraz tylko raz. Na zakolach oraz na czubku głowy włosy ciągle mam ale są one bardzo cienkie. Na początku mocno broniłem przed finasterydem, teraz zacząłem go rozważać, żeby uratować jeszcze to co zostało przynajmniej na kilka lat. Czy myślicie, że trądzik oraz łysienie może być jakoś powiązane w moim przypadku?

Moje wyniki badań:

DHEA-SO4 - 522 µg/dl (ponad normę)
Testosteron - 827 ng/dl
Testosteron wolny 25.46 pg/ml
DHT - 825.45 pg/ml

Czy wszystkie skutki uboczne ustają po zaprzestaniu stosowania finasterydu? Jak bardzo finasteryd obciąża wątrobę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
W dniu 16.11.2021 o 21:52, Piotrue napisał:

DHEA-SO4 - 522 µg/dl (ponad normę)

Może spróbuj Izoteku? Nie wiem czy to przypadek, ale robiłem różne badania hormonalne przed i po kuracji na Izoteku i u mnie DHEAS spadło z ~540 na ~250 po kuracji, z trądzikiem się pożegnałem raz na zawsze.

Edytowane przez xmass

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...