free web hit counter Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Dla rozjasnienia. CB to nie stymulator. Ma za zadanie zatrzymac lysienie a nie spowodowac spektakularne odrosny jak co niektorzy marza. Zminiaturyzowane wlosy ,moze max odzyskac nie liczcie na odrost na lysych miejscach. Nie ma takiego srodka i dlugo nie bedzie. Jak chcecie odrost mamy mistrza na forum w odzyskiwaniu wlosow i skopiujcie sobie jego kuracje to zwiekszycie prawdopodobienstwo odrostu .

 

Kogo miałeś na myśli ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dla rozjasnienia. CB to nie stymulator. Ma za zadanie zatrzymac lysienie a nie spowodowac spektakularne odrosny jak co niektorzy marza. Zminiaturyzowane wlosy ,moze max odzyskac nie liczcie na odrost na lysych miejscach. Nie ma takiego srodka i dlugo nie bedzie. Jak chcecie odrost mamy mistrza na forum w odzyskiwaniu wlosow i skopiujcie sobie jego kuracje to zwiekszycie prawdopodobienstwo odrostu .

 

Kogo miałeś na myśli ?

 

antydhtor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki stemox stosujecie teraz jako pojazd do CB? Wygląda na to, że garnier fructis zniknął z rynku, przynajmniej tego polskiego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem pół roku temu CB, już któryś raz. Ta porcja jednak nieco się różni, jest bardziej "grudkowa". Jak mieszam z pg i etanolem to te cząsteczki się nie rozpuszczają. 

Przy wcześniejszych zamówieniach tak nie było: miało wieksza strukture proszku i się od razu rozpuszczało.

 

Czy możliwe ze przez to włosy mi się osłabiły? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bralem CB w pojezdzie ze stemoxem przez ponad osiem miesiecy. Przez pierwsze pol roku wszystko ok, niestety po ponad pol roku powstawaly straszne uboki ( utrata pamieci etc)

Efekty mialem naprawde dobre ale musialem zaprzestac stosowania. Mam pytanie , czy jest sens powrotu do CB tylko w jakijms innym pojezdzie?( w ktorym uboki moglyby ustapic) bo CB z finem praktycznie zatrymalo lysienie a teraz linia leci :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie przyszlo CB do mnie od Kaneshop. Napisane jest zeby przechowywac w pokojowej temperaturze.

 

Jak sie do tego odniesc?

 

Zawsze było mowione, ze sam proszek trzymamy w zamrazarce a plyn do aplikowania w lodowce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wie ktos moze jak wyglada przebadanie labolatoryjnie cb na wlasna reke???

mam cb ktore kupil moj brat jakis czas temu (chyba jakos przez cb angel) i niestety nie jest to przebadane a chce miec pewnosc ze to 100% cb

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 26.03.2021 o 17:34, artur3672 napisał:

Wlasnie przyszlo CB do mnie od Kaneshop. Napisane jest zeby przechowywac w pokojowej temperaturze.

 

Jak sie do tego odniesc?

 

Zawsze było mowione, ze sam proszek trzymamy w zamrazarce a plyn do aplikowania w lodowce.

Dla bezpieczeństwa trzymałbym w lodówce. Niższa temperatura w przeciwieństwie do wysokiej na pewno nie zaszkodzi. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, Radek napisał:

Podobno CB wchodzi na rynek pod nazwą Clascoterone.

Ciekawe czy można będzie stosować na skórę głowy? W sumie dlaczego nie. I ile będzie kosztować? Może na receptę nie będzie drogo. Na brezulę jeszcze poczekamy pewnie z rok albo lepiej więc to byłaby jakaś alternatywa:) Masz gdzieś oficjalne info kiedy lek wychodzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 28.01.2021 o 23:38, davidicke1 napisał:

Czy ma ktoś informację o wpływie CB na jakość nasienia? I czy jest bezpieczny przy staraniu się o dziecko ?

Stosuje tylko CB 4 lata w miksie (glikol + spirytus). Rok temu urodzilo mi sie zdrowe dziecko. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, efiro napisał:

Stosuje tylko CB 4 lata w miksie (glikol + spirytus). Rok temu urodzilo mi sie zdrowe dziecko. 

Zapomnialem dodac, ze oprocz CB na noc jeszcze stosuje 1-2 ml na skalp kaws walprinowy (przygotowuje go jeden z forumowiczow).

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...