free web hit counter Skocz do zawartości
chłop

Masaż głowy po zabiegu - po co?

Rekomendowane odpowiedzi

Co ma na celu masowanie głowy począwsze 2 tyg. od zabiegu przez okres roku? Takie zalecenia dostałem.

Kolejna sprawa czy serio nie wolno się golić maszynką nawet z nakładką przez okres pół roku? Dlaczego skoro takie golenie maszynkąz nakładką to jest jak ten pożądany masaż?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Te zalecenia od Meditravel to jest na serio odlot :D

Jak za 9 miesięcy ktos będzie miał ch..wy odrost ... to powiedzą, że za mało masowania, albo, że po pół roku wyszedłeś na słońce (chyba chca by unikac rok :D LOL)

A teraz moje 3 grosze (nie jestem lekarzem ani ekspertem)

"Co ma na celu masowanie głowy począwsze 2 tyg. od zabiegu przez okres roku?"
W teorii pewnie poprawe krążenia i przepłytu krwi. Itp itd ..
Zwykłe pierd..lenie. Jak dobrze źle zabieg to nawet masowanie ciepłym fiutem ruchem okrężnym przez 17,5 minuty nic nie da. Ja bym olał ciepłym moczem.

"Kolejna sprawa czy serio nie wolno się golić maszynką nawet z nakładką przez okres pół roku?"
Zależy czy mówisz o obszarze dawczym (donor), czy biorczym (tam gdzei ci wszczepieli).
Zależy od lekarza, ale w skrócie po miesiący możesz opier..ac nawet na zero po miesiącu.
Zrób sobie zapas i po 2-3 miesiącach tnij strefę biorczą maszynka jak chcesz. Donor to możęsz maszynka na zero nawet po 7 dniach ... ale też poczekaj np do miesiąca. Po tym czasie śmiało do fryzjera możesz śmgac kiedy chcesz

• Like 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Wiadomo, że podstawą jest dobrze wykonany zabieg, lecz wykonywanie masażu jak zostało już napisane poprawia krążenie skóry głowy, ma to znaczenie nie tylko w kontekście przeszczepu ale jest ogólnie promotorem dobrego wzrostu włosa. Azjaci twierdzą, że bez masażu możesz zapomnieć o pięknych włosach.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi