Members fenix Napisano 11 Września 2018 Members Napisano 11 Września 2018 Hej, zamówiłem sobie RU w kaneshop (nie po raz pierwszy, nigdy nie miałem problemów). Moje ostatnie zamówienie było w lutym, płaciłem bitcoinami i wszystko było ok. Kilka dni temu zamawiam ponownie, jednak coinbase nie przepuścił płatności od razu i trzeba było czekać 3 dni, żeby bitcoiny ruszyły do sklepu za zamówienie. Mija praktycznie tydzień od momentu zamówienia, które na stronie kaneshopu wg obecnego statusu zostało anulowane?!?! Poszły już do nich 3 wiadomości w tej sprawie i żadnego odzewu. Mało tego wysłałem też jakieś losowe zapytanie z innego adresu email nie związane z zamówieniem, aby sprawdzić czy ktoś tam jest i odpisuje na wiadomości - odpisali po niecałej godzinie... Ktoś miał podobny problem? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.