free web hit counter Skocz do zawartości
enigma

Minoxidil lub Finasteridum - efekty uboczne

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

 

Jestem nowy i totalnie zielony. Jeden kolega polecił mi to forum.

 

Mam jedno pytanie.

 

Mianowicie czy jest jakaś możliwość by przetestować jak działa na nas dany lek (taki test)

np biorę x mg Minoxidil albo x mg Finasteridum i wiem że po tym będę mieć OSTRE albo praktycznie żadne skutki uboczne.

Jednocześnie całe moje bebechy i system hormonalny pozostają w normie, tak jakby były nietknięte.

Chodzi o to żeby zasada działania było podobna jak dla testów alergicznych na skórze.

 

Pozdrawiam,

enigma

 

PS Nie wiem czy poprawny dział (ale nic sensowniejszego nie znalazłem), w razie czego proszę moderatora o przeniesienie tematu. Dziękuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niestety, ale efekty uboczne przychodzą z czasem, nie można ocenić po jednej tabletce/aplikacji jak coś na nas podziała. To nie są testy alergiczne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ziom1990

Dzięki za odp. Fajny nick, ziom.

 

Mam wadę wrodzoną serca (aczkolwiek lekką), mogę nadal brać podane leki (Minoxidil albo Finasteridum) ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Ja mam nadciśnienie i niestety musiałem odstawić minoxidil stosowany zewnętrznie oraz wewnętrznie. Po minoxidilu 15% stosowanym zewnętrznie cżęsto miałem podwyższony puls czasami do 120 uderzeń, natomiast gdy stosowałem minoxidil wewnętrznie mocno skakało mi ciśnienie od 110/50 do 160/100 oraz puls wzrastał do 120 uderzeń. Był czas że stosowałem minoxidil zew i wew razem, ale jak mi podskoczył puls w spoczynku do 160 uderzeń to zrezygnowałem. Na chwilę obecną nie stosuję minoxidilu, bo nie chcę ryzykować. U mnie obciąża za bardzo serce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji